Voordeel 9 van het ‘Digitaal aanmeldportaal voor nieuwe leerlingen’: Eigen servicedesk voor snelle hulp bij vragen
Een direct beschikbare servicedesk biedt verschillende voordelen voor de school en gebruikers van het portaal.
De servicedesk biedt directe ondersteuning aan de school als ze vragen hebben over het aanmeldportaal. We zorgen voor een snelle reactie en helpen de school om eventuele problemen of onduidelijkheden snel op te lossen. Door snelle en efficiënte ondersteuning te bieden, vergroot dit de tevredenheid van gebruikers.
Vragen van de school volgen we snel en effectief op. Dit minimaliseert de onderbrekingen in het aanmeldingsproces en zorgt voor een soepele ervaring voor alle betrokkenen.
Verdere verbeteringen door gebruikers feedback
De servicedesk verzamelt waardevolle feedback van gebruikers over het portaal en het aanmeldingsproces. Deze inzichten gebruiken we om het EduLinQ portaal te verbeteren en aan te passen aan de behoeften van de gebruikers.
Als er technische problemen zijn met het aanmeldportaal, dan helpt de servicedesk bij het oplossen van deze problemen. Dit zorgt voor een vlot verloop van het aanmeldproces zonder onnodige vertragingen.
De servicedesk zorgt voor een betere gebruikerservaring, hogere klanttevredenheid en een efficiënter aanmeldingsproces. Het biedt de school en haar gebruikers de geruststelling dat er ondersteuning beschikbaar is wanneer nodig.
Wil je meer weten over het nieuwe digitale aanmeldportaal? Stuur ons dan een email op: [email protected] en vervolgens plannen we een belafspraak of Teamssessie in.
Bellen kan ook op T. 053 – 20 30 404 (optie 2)
EduLinQ is een initiatief van Brite