Het meest complete identity management systeem voor het onderwijs
- Compleet identity management systeem voor scholen
- Minder belasting van de administratie
- Wachtwoord reset voor alle digitale schoolaccounts
Hoe EduLinQ werkt:
Één wachtwoord voor alle digitale schoolsystemen
- Compleet identity management systeem voor VO-scholen
- Minder belasting van de administratie
- Wachtwoord reset voor alle digitale schoolaccounts
Alles in 1
IAM oplossing voor PO en VO
Eén wachtwoord voor alle digitale schoolsystemen
Iedereen met één wachtwoord toegang tot alle schoolaccounts en educatieve applicaties.
24/7 bereikbaar wachtwoord reset portal
Leerlingen, ouders en medewerkers van de school kunnen 24/7 hun wachtwoord of gegevens resetten.
Persoonsgegevens beveiligd
De veiligheid en privacy zijn geborgd. EduLinQ voldoet aan de AVG/GDPR wetgeving én is DiGi-D gecertificeerd.
Minder administratie voor de school
Geen tijdrovende en overbodige handelingen voor de ICT-afdeling van de school. Hou meer tijd over voor ICT taken.
Hoe werkt EduLinQ?
Zelf je wachtwoord resetten via de portal:
Één wachtwoord / alle digitale systemen
Koppeling met digitale schoolsystemen
EduLinQ koppelt alle digitale systemen van de school.
Door de self-service wachtwoord portal kunnen leerlingen, medewerkers en ouders zélf (24/7) hun wachtwoord resetten welke automatisch gekoppeld is aan alle digitale schoolaccounts.
Nooit meer gedoe met meerdere wachtwoorden….
Koppelingen met Netwerk services
Synchronisatie van gebruikersgegevens
De gebruiker wordt lid gemaakt van de juiste groepen, krijgt een eigen e-mailadres en krijgt een persoonlijke gebruikersnaam en pincode ter activatie.
Vakgroepen / functiegroepen/klasgroepen
Koppelingen naar volgsystemen in de school
WiFi, kluisjes, het online rooster pakket, Office 365, Microsoft teams en online toetssoftware allemaal gekoppeld met EduLinQ.
Via de (24/7) ‘self-service wachtwoord-reset portal’ kunnen leerlingen en medewerkers, zonder tussenkomst van de ICT-afdeling, hun wachtwoord resetten of gegevens bijwerken.
Door de encrypted database en DigiD gecertificeerd platform zijn alle gebruikersgegevens afgeschermd en AVG/GDPR proof.
Handmatig wachtwoord reset verleden tijd
Minder beheer voor de ICT-afdeling van de school
Met EduLinQ kan een gebruiker ten alle tijde zijn wachtwoord zélf wijzigen. Wat EduLinQ zo veilig maakt is dat alleen de gebruiker zelf op de hoogte is van het gekozen wachtwoord.
Door de SSPRP (Self-Service Password Reset Portal), ofwel het wachtwoordreset-portaal, neemt de beheerlast bij de ICT-afdeling flink af, omdat handmatig wachtwoorden resetten nu niet meer nodig is.
Enkele functionaliteiten van EduLinQ:
In de EduLinQ webportal kunnen leerlingen, ouders en medewerkers, zónder tussenkomst van de school, zelf hun inloggegevens (24/7) wijzigen of resetten.
Wachtwoord vergeten? Regel het gewoon zelf! Simpel & snel, op je eigen device, op school of thuis in de vakantie.
Simpel een hele klas uit Magister selecteren en toegang geven tot content in IT’s Learning? Met EduLinQ in één klik geregeld.
Het EduLinQ platform is DigiD gecertificeerd, waardoor de veiligheid van de gebruikersgegevens gegarandeerd is.
Alle accountgegevens worden binnen EduLinQ compleet versleuteld en zijn niet te exporteren naar bijv. CSV bestanden.
ECK-ID is dé digitale sleutel voor onderwijs applicaties. Koppel je ID eenvoudig met je schoolsysteem.
Download de digitale ‘Identity Management brochure’