Dé Identity management tool voor het PO & VO

Het meest complete identity management systeem voor het onderwijs

Hoe EduLinQ werkt:

Één wachtwoord voor alle digitale schoolsystemen

Alles in 1

IAM oplossing voor PO en VO

Eén wachtwoord voor alle digitale schoolsystemen

Iedereen met één wachtwoord toegang tot alle schoolaccounts en educatieve applicaties.

24/7 bereikbaar wachtwoord reset portal


Leerlingen, ouders en medewerkers van de school kunnen 24/7 hun wachtwoord of gegevens resetten.

Persoonsgegevens beveiligd

De veiligheid en privacy zijn geborgd. EduLinQ voldoet aan de AVG/GDPR wetgeving én is DiGi-D gecertificeerd.

Minder administratie voor de school

Geen tijdrovende en overbodige handelingen voor de ICT-afdeling van de school. Hou meer tijd over voor ICT taken.

Hoe werkt EduLinQ?

Zelf je wachtwoord resetten via de portal:

Één wachtwoord / alle digitale systemen

Koppeling met digitale schoolsystemen

EduLinQ koppelt alle digitale systemen van de school.

Door de self-service wachtwoord portal kunnen leerlingen, medewerkers en ouders zélf (24/7) hun wachtwoord resetten welke automatisch gekoppeld is aan alle digitale schoolaccounts.

Nooit meer gedoe met meerdere wachtwoorden….

educatieve-koppelingen-google-for-education-IAM

Koppelingen met Netwerk services

Synchronisatie van gebruikersgegevens

De gebruiker wordt lid gemaakt van de juiste groepen, krijgt een eigen e-mailadres en krijgt een persoonlijke gebruikersnaam en pincode ter activatie.

Vakgroepen / functiegroepen/klasgroepen

Koppelingen naar volgsystemen in de school

WiFi, kluisjes, het online rooster pakket, Office 365, Microsoft teams en online toetssoftware allemaal gekoppeld met EduLinQ.

Via de (24/7) ‘self-service wachtwoord-reset portal’ kunnen leerlingen en medewerkers, zonder tussenkomst van de ICT-afdeling, hun wachtwoord resetten of gegevens bijwerken.  

Door de encrypted database en DigiD gecertificeerd platform zijn alle gebruikersgegevens afgeschermd en AVG/GDPR proof.

Handmatig wachtwoord reset verleden tijd
Minder beheer voor de ICT-afdeling van de school

Met EduLinQ kan een gebruiker ten alle tijde zijn wachtwoord zélf wijzigen. Wat EduLinQ zo veilig maakt is dat alleen de gebruiker zelf op de hoogte is van het gekozen wachtwoord.

Door de SSPRP (Self-Service Password Reset Portal), ofwel het wachtwoordreset-portaal, neemt de beheerlast bij de ICT-afdeling flink af, omdat handmatig wachtwoorden resetten nu niet meer nodig is. 

Enkele functionaliteiten van EduLinQ:

In de EduLinQ webportal kunnen leerlingen, ouders en medewerkers, zónder tussenkomst van de school, zelf hun inloggegevens (24/7) wijzigen of resetten.

Wachtwoord vergeten? Regel het gewoon zelf! Simpel & snel, op je eigen device, op school of thuis in de vakantie.

Simpel een hele klas uit Magister selecteren en toegang geven tot content in IT’s Learning? Met EduLinQ in één klik geregeld.

Het EduLinQ platform is DigiD gecertificeerd, waardoor de veiligheid van de gebruikersgegevens gegarandeerd is.

Alle accountgegevens worden binnen EduLinQ compleet versleuteld en zijn niet te exporteren naar bijv. CSV bestanden.

ECK-ID is dé digitale sleutel voor onderwijs applicaties. Koppel je ID eenvoudig met je schoolsysteem.

Klanten vertellen

Scholen over hun ervaring met EduLinQ

Download de digitale ‘Identity Management brochure’

Identity management totaaloplossing voor primair & voortgezet onderwijs

Let's Connect

Meer weten of vragen over EduLinQ? 

We horen graag van je!

Let's connect

Meer weten of vragen over EduLinQ? We horen graag van je!

Met één wachtwoord inloggen in heel veel schoolsystemen.

Download nu de brochure