Als ouder wil je graag op de hoogte blijven van de voortgang van je kind op school, maar het kan lastig zijn om toegang te krijgen tot alle benodigde informatie die vaak alleen digitaal beschikbaar is. Verdere digitalisatie van schoolsystemen heeft het voor ouders van leerlingen niet perse makkelijker en veiliger gemaakt.
Toch bestaat er een oplossing wat de ouders én de school ontlast van overbodige administratie…
Hier bij EduLinQ Identity Management kunnen we met onze software het voor ouders gemakkelijker én veiliger maken om toegang te krijgen tot de digitale schoolsystemen.
En het mooie is: de selfservice-optie bespaart ook tijd en middelen voor de ICT-afdeling van de school, zodat zij zich kunnen concentreren op het bieden van onderwijs.
Sneller én veiliger toegang tot schoolsystemen
De toegang tot schoolsystemen is met EduLinQ identity management gemakkelijker geworden voor ouders. Wanneer een ouder zijn of haar e-mailadres of telefoonnummer heeft geregistreerd in het schoolsysteem, kan met EduLinQ een nieuw wachtwoord ingesteld worden.
Dit stelt de ouder in staat om veilig toegang te krijgen tot alle gewenste digitale schoolsystemen met slechts één wachtwoord.
Vergeten wachtwoord resetten? Ouders regelen het zelf via het portaal
Als een ouder zijn of haar wachtwoord vergeet, kan deze 24/7 via de portal hun wachtwoord resetten en direct weer toegang krijgen. Door deze selfservice worden tijd en middelen bespaard voor de ICT-afdeling van de school, terwijl het tegelijkertijd veiliger en gemakkelijker wordt voor ouders.
Heb je vragen over wat EduLinQ kan betekenen voor jouw school? Bel ons op 053-2030404 of email naar [email protected].
Bij EduLinQ Identity Management werken we samen met en voor scholen.