Scholen gebruiken tegenwoordig tientallen digitale systemen: leerlingvolgsystemen, roosterapplicaties, toetssoftware, Office 365, Teams, personeelsadministratie software, en noem maar op. Maar hoe richt je het gebruik van deze systemen nu zo efficiënt mogelijk in voor jouw onderwijsproces? Hoe koppel je deze systemen automatisch, én zorg je er tegelijkertijd voor dat privacy en veiligheid gewaarborgd zijn volgens de richtlijnen van de AVG, NIS2, NCSC en het Normenkader?
Met EduLinQ automatiseer je het identity & access management binnen jouw school. Geen handmatig gebruikersbeheer meer, maar één centrale oplossing die automatisch gebruikersgegevens up-to-date houdt tussen systemen zoals Magister, Somtoday, HR2Day en AFAS. Ook het afmelden van oud-medewerkers (offboarding) kan volledig geautomatiseerd worden. Zo voorkom je ‘spooklicenties’ en houd je altijd grip op het aantal actieve licenties.
EduLinQ is een identity management-oplossing die volledig op maat wordt ingericht naar de behoeften van jouw school.
📅 Volledige grip op digitale schoolsystemen? Plan een vrijblijvende demo
Een demo geeft je een helder overzicht van alle mogelijkheden van EduLinQ, afgestemd op jouw specifieke schoolsituatie. Je krijgt inzicht in welke koppelingen en processen je kunt automatiseren en welke voordelen dat oplevert voor jouw organisatie. Natuurlijk beantwoorden we ook al je vragen rondom de AVG, NIS2 en het Normenkader.
Vele scholen in het voortgezet en primair onderwijs werken inmiddels met EduLinQ. Er zijn al meer dan 100.000 gebruikers actief!
Benieuwd hoe EduLinQ jouw digitale schoolomgeving efficiënter en veiliger maakt?
📞 Bel ons op 053 – 20 30 404
👉 Of plan direct online een demo in met ons team via deze link >